Tuesday, November 14, 2006


THE STAND

Gecen hafta King'den imzayi kapinca "Hadi, bir King uyarlamasi seyredeyim." dedim. Boylece cuma gunu ev sahibim ile birlikte bizim o taraflarda DVD kiralayan bir yere gittik. Aklimda "It" filmi vardi, ama sordugumda gorevli kadin ellerinde olmadigini soyledi. Onun yerine uc tane King filmi onerdi. Ben de aralarindan 1994 yilinda Amerika'da televizyon dizisi olarak yayinlanan "The Stand"i sectim. Toplam 7 saat suren iki cd. Iki DVD kiralayana bir tane de bedava verdiklerinden uc tane film aldik. O gece saat 3.30'a kadar oturup ilk iki filmi ve The Stand'in ilk cd'sini seyrettim; kalanini da ertesi gunu sabah seyredip bitirdim.

The Stand'de Gary Sinise, Rob Lowe, Ed Harris, Sam Raimi, Kathy Bates gibi bazi tanidik oyuncular var. Gary Sinise ve Rob Lowe disinda digerleri kucuk rollerde yer aliyorlar. King dahi ufak bir rolde oynuyor. Ilginctir, Kathy Bates diger bir King uyarlamasi olan "Misery" ile 1990'da Oscar almis. Benim favori karakterim, seytan'in ta kendisi olan Randall Flagg.

Dizinin ilk bolumunde baslarda calan sarki hosuma gitti. Arastirinca, sarkinin "Blue Oyster Cult" adli grubun ilk albumu olan "Agents of Fortune"dan "(Don't Fear) The Reaper" oldugunu ogrendim. Filmden bazi sahneler ayni sarki esliginde surada izlenebilir: http://www.youtube.com/watch?v=rVXtXbfuBek

No comments: